Einspuren zum Erfolg

Ich danke Euch allen für das mir entgegengebrachte Vertrauen und wünsche gute Fahrt.

Sortieren: 2019 - 2018 - 2017 - 2016 - 2015 - 2014 - 2013 - 2012 - 2011 - Kommentare - Alle



     

05.06.2019

Hoi Jan,
i ha wölle danke sege, dass immer so geduldig mit mir gsii bisch und mi sicher dur d’Fahrlektione und schliesslich zu de Prüefig gführt hesch. Es isch immer ahgnehm gsii, zum mit dir fahre und i bi mega z’friede mit em Wüsse wo du mir uf de Weg geh hesch und cha jetzt mit guetem Gwüsse uf d’Stross! I finds super, dass d’Fahrsimulationsprüefige chli ahspruchsvoller sind, will i mi mega sicher gfühlt ha währed de Prüefig.
I cha de Jan jedem zuekünftige Fahrlehrling empfehle und guets glinge uf em wiitere Weg!  

   

Nicole R.

 
 

     

28.05.2019

hoi jan :-)
i han der nomol vielmol wölle danke für die super fahrstunde!
viele dank für die geduld wod immer gha hesch. i han super viel und mega schnell glernt bi dir:)
i würd dich uf jede fall witerempfehle!  

   

Rea L.

 
 

     

26.04.2019

Sali Jan

Danke vielmol für dini Unterstützig ufem Weg zur Prüefig. I bi sehr froh han ich sie gad bim erste Mal bestande. D Fahrstunde mit dir sind immer sehr agnehm und lehrrich gsi. D Sache hesch du sehr verständlich und unkompliziert chönne erkläre. Du bisch en geduldige und humorvoll Fahrlehrer und i cha di nur wiiter empfehle. :D

Danke vielmol & alles Gueti wiiterhin. 

   

Tim S.

 
 

     

24.04.2019

Hey Jan,
vielen Dank für deine Unterstützung und Geduld. Die Fahrstunden waren immer gut gefüllt, sodass man sie schnell sicher auf der Strasse fühlte. Deine guten Tipps haben mir sehr geholfen, damit die Prüfung gleich beim Erstenmal positiv ausgefallen ist.
Ich werde dich auf jeden Fall weiterempfehlen.
War cool:) 

   

Tim S.

 
 

     

20.03.2019

Danke vielviel mol nomol für d’Fahrstunde Jan. Du bisch immer geduldig und ruhig gsi und i ha mi vo Afang ah guet ufghobe gfühlt. Du hesch d’Stunde immer guet ufbaut und vorbereitet und i ha würklich noch jedere Fahrstund öpis Neus glernt gha oder besser chöne. Du bisch immer sehr zueverlässig gsi aber au locker und entspannt, wodurch i mi immer sehr sicher und wohl gfühlt ha. Du gibsch dir würklich Müeh, dini Schüeler so guet wie möglich uf d’Prüefig vorbereite und mer merkt, dass du echt Erfahrig do drin hesch. Dis Feedback am Schluss vode Fahrstunde isch au immer sehr nützlich gsi.
I tue di uf jede Fall wiiterempfehle! :) 

   

Dana T.

 
 

     

20.03.2019

Hey Jan

Ich möcht dir nomol vielmol für die lustige und lehrriche Fahrstunde danke. Du hesch mir viel gueti Tipps chöne mitgeh und de Unterricht immer so plant gsie, dass mer a mine Schwächene hend chöne schaffe. I bin ez mega froh dassi d Prüefig im Sack han und endli ellei ufd stross chan.

Ich wünsch dir alles gueti witerhin!
Grüessli Seraina  

   

Seraina G.

 
 

     

11.03.2019

Liebe Jan

I danke dir nomol vill mol für die super Fahrstunde. I freu mi riesig, dasi d’Prüefig bestande han und jetzt entli allei ufd Strosse dörf. Du bisch en sehr zueverlässige und gedulidge Fahrlehrer und hesch alles immer sehr verständlich erklärt. Neus hani immer gad direkt uf dä Strosse chöne usprobiere und umsetze. Au uf mini ville Froge hesch immer ä passendi Antwort gwüsst. D’Fahrstunde sind guet strukturiert und dini Rückmeldige sehr hilfriech. I cha di nur wiiterempfehle.

Liebi Grüessli
Larissa  

   

Larissa B.

 
 

     

06.03.2019

Hey Jan

I dank dir nomel für die Fahrstunde woni bi dir gha han. Du bisch immer ruhig und agnehm gsi und hesch au immer Geduld ufgwiese. Du hesch Wert druf gleit, dassmer erst richtig vorbereitet ad Prüefig goht, wa dezue gführt het dassi mi sicher gfühlt han ade Prüefig und drum au bestande han. Du bisch au immer mit Motivation und optimistisch id Fahrstunde cho! I cha di uf jede fall numme witerempfehle!

Liebe Grüess
Anna  

   

Anna S.

 
 

     

25.02.2019

Durch dini Geduldigi und Humorvolli Art hesch du mir s Autofahre lerne sehr liecht gmacht. Bi Unklarheite hesch du immer gad chöne e super Feedback geh. D Fahrstunde hend somit immer sehr viel Spass gmacht
Danke für alles :) 

   

Fabio A.

 
 

     

21.02.2019

Jan, i danke dir vielmol für die lehrriche Fahrstunde wo du mit viel Geduld und Humor dürezoge hesch. Dank dinre Zuverlässigkeit und de guete Erklärige bini miteme sichere Gfühl ad Prüefig und has eso au chöne umsetze.

I danke dir nomol vielmol für alles und werd di sicher wiiterempfehle, het mega Spass gmacht, i wär amel am liebste wiitergfahre :)  

   

Inès B.

 
 

     

19.02.2019

Jan, danke vielmol für dini Geduld, dini Zueverlässigkeit und dini ruhigi Art. Du häsch mer alles immer gründlich erklärt und mi motiviert, au wenn i mol en Durchhänger ka ha. Dank dir bini guet vorbereitet ad Prüefig gange und bi mer scho bim zruggfahre zu de Prüefigsstell ziemlich sicher gsi dasi au bestande ha. :)
I wör di uf jede Fall witerempfehle!
Danke nomol für alles. :) 

   

Kirsten E.

 
 

     

24.01.2019

Hallo Jan
Und Zwar han i mi nomol wölle bedanke für die Ziit wo ich bi der, bim lerne Autofahre, han chöne verbringe. Ich han dank dinere guete Vorbereitig gad ufs erste mol bestande und bin natürlich froh drüber. Ich han d'Flexibilität bi der sehr gschätzt und mer hend immer lehrrichi und gueti Fahrstunde gha.
Danke viel mol.
Mfg Cedric ;) 

   

Cedric E.

 
 

     

03.01.2019

Sali Jan

Danke vilmol für die agnehme, humorvolle und lehrriche Fahrstunde. Ich hans sehr gschätzt, dass Du Dich bi jedere Fahrstund voll uf mich konzentriert hesch und dass Du immer geduldig gsi bisch. Usserdem han ichs hilfrich gfunde, dass Du mir i jedere Fahrstund öppis neus bibrocht hesch und mir das au direkt agwendet hend. Du hesch mir immer alles verständlich erklärt und hesch immer es subers Feedback geh mit de guete Sache und de Sache wo ich no chöne han verbessere. Au alli mini Froge hesch mir immer beantwortet und mich perfekt fürd Prüefig vorbereitet. Somit bin ich schnell und mitemne guete Gfühl ah mis Ziel cho.

Es het mir mega Spass gmacht!

Liebi Grüess
Damian  

   

Damian H.

 
 

     

11.12.2018

Hey jan
Es war eine tolle und intressante zeit mit dir. Du warst ein toller, geduldiger Fahrlehrer und es war immer sehr lustig mit dir :)
ich würde dich soffort weiter empfehlen.  

   

Andrin T.

 
 

     

06.12.2018

Trotz ere längere Unterbrechig hesch du mich uf de richtig Wäg brocht zum die Fahrprüefig ohni Problem zbestoh chöne. I wett der nomol ganz herzlich danke für die lehrrichi Ziit mit dir! Du bisch würkli en super Fahrlehrer und i denke i het ziemli sicher kein bessere gfunde! Du bisch geduldig gsi und hesch immer es Top Feedback parat ka, sowie negativ aber au positiv wa meh sicher nöd vo allne erwarte chan.

Danke für die super ziit mit dir!  

   

Silvan G.

 
 

     

04.12.2018

S‘Autofahre lerne isch für mich oft ned eifach gsi aber de Jan het mir noch jedere Fahrstund feedback geh somit hani immer gwüsst woni stoh und wani no verbessere mue. I hans sehr gschätzt, dass er vorallem am afang viel Sache zerst uf sinere Mappe zeiget het bevors mir go üebe sind und generell alles immer verständlich und genau erklärt het. Er isch immer sehr geduldig gsi und au i hektische Situatione ruhig bliebe. 

   

Asya A.

 
 

     

14.11.2018

I han recht lang brucht bis ich mi entschiede ha zum dautoprüefig mache. Als ich mi entschiede ha, han i gwüsst das ich en Lehrer mit viel Geduld bruch und so het mini kollegin de Jan witerempfohle. Mitem Jan isches super gsi zum lerne! Er hets immer unkompliziert, eifach erklärt und mit sehr viel geduld! Han e super erfahrig gmacht und bin echt froh gsi das ich de Jan als Lehrer ka han. Mit de Zite isches immer ufgange und er isch sehr flexibel gsi. Au wo dprüefig nöcher cho isch het er sich uh bemüeht und alles so plant das es für mi stimmt!
Minere Meinig no isch de Jan für jede e sehr gueti entscheidig und i hets mir nöd besser chöne vorstelle :-) 

   

Rafaella C.

 
 

     

13.11.2018

Endlich ist es so weit: Ich halte den postiven Prüfungsentscheid in den Händen und kann alleine rumdüsen. Was kann ich rückblickend zu meinen Erfahrungen sagen? Die Fahrstunden mit Jan werde ich immer in sehr guter Erinnerung behalten. Er hat die perfekte Mischung aus Geduld, Verständnis und natürlich Know-How. Was ich besonders geschätzt habe, war, dass er die Lektionen nie mit zu viel Stoff vollpackte, aber auf der anderen Seite auch nicht unnötig viel Zeit bei einem Thema vergeudete. So konnte ich mich nach meinem Tempo an die Strassen gewöhnen und schliesslich auch sicher fühlen.
Danke vil mol Jan, war nice!:-) 

   

Tiffany S.

 
 

     

07.11.2018

Mitem Jan als Fahrlehrer hani s’Autofahre schnell und unkompliziert glernt :) Er erklärt guet und git noch jedere Stund super Kritik, sodass i mi optimal ha chöne uf d’Prüefig vorbereite. Zu ehm bini immer gern id Fahrstund, wiel er eifach immer locker und ufgstellt bliebe isch und mi motiviert het, witer z‘mache. Cha ehn nume witerempfehle!

Danke Jan und mach witer so :-)  

   

Diem Trinh V.

 
 

     

22.10.2018

Ich brauchte mit Jan 18 Fahrstunden, bis ich prüfungsreif war. Ich habe in unseren Fahrstunden immer alles klar und verständlich erklärt bekommen, so dass ich das neue Wissen gut in der Praxis umsetzen konnte. Wenn etwas unklar war, konnte ich es mit Jan gleich üben oder nochmals anschauen, was das Lernen sehr effektiv machte. Wir verfolgten in jeder Fahrstunde 2 bis 3 Ziele und übten in den jeweiligen Bereichen, worauf ich achten muss. So konnte ich auch privat die genau selben Fertigkeiten üben und in der nächsten Stunde bereits die nächste Sache angehen.

Mir hat das Üben mit Jan sehr gut gefallen und ich kann ihn auf jeden Fall weiterempfehlen. Durch seine präzisen Anweisungen und Tipps zur Durchführung lernte ich sehr schnell und fühlte mich dabei sehr sicher.

Die Prüfung habe ich auf den ersten Anlauf ohne Kritik vom Prüfenden, also gut bestanden. 

   

Tobias B.

 
 

     

18.10.2018

Hoi Jan
Ganz en grosse Dank nomol für dini Fahrstunde. Hami immer supper Wohl gfühlt. Dini Gnauigkeit und ruhig art wo du au überebringsch sind de Schlüssel zum Erfolg. Für mi wie au für di. :D
Darum chani de Jan nur witer empfele.

Nomol Danke
Kevin  

   

Kevin Z.

 
 

     

19.09.2018

Endlich habe ich meinen Führerschein und das schon beim ersten Versuch. In meinen ersten Fahrstunden war ich etwas unsicher unterwegs, jedoch konnten die weiteren Stunden mir ein sicheres Gefühl vermitteln. Der Fahrlehrer schaute auf jedes Detail, was ich super fand, wenn man in den Fahstunden schon auf jeden kleinen Fehler hingewiesen wird. Die Genauigkeit kommt einem dann an der Prüfung zu Gute, sodass sie am Schluss auch positiv ausfällt. 

   

Yannik H.

 
 

     

17.09.2018

Als ich mich auf die Suche nach einem Fahrlehrer machte war mein Hauptkriterium einen möglichst Preiswerten und in St.Gallen stationierten Fahrlehrer zu finden. So kam ich sehr schnell auf Jan, setzte mich in Kontakt mit ihm und keine Woche später hatte ich bereits meine erste Fahrstunde. Die Fahrstunden an sich waren sehr angenehm und wir gingen bereits in der ersten Lektion auf die Strasse. Die Fahrstunden beginnen immer mit einer kurzen Zusammenfassung der folgenden Stunde und enden in einem Feedback, in welchem notiert wird was bereits sehr gut funktioniert und wo noch daran gearbeitet werden kann, welches bis zum Ende des Kurs geführt wird. Dank diesem genauen notieren des bereits “Gekonnten“ konnte ich mich sehr früh an die Prüfung anmelden, die dann aufs erste mal klappte. Vor der Prüfung wird extra eine Fahrstunde als Prüfungssimulation genutzt um einem zu beruhigen und damit man sich Sicher fühlt. Auch wenn das “Lernen“ im Vordergrund steht, darf der Spass nicht vergessen gehen. Die Fahrstunden bereiteten mir immer sehr viel Freude und ich freute mich immer schon auf die nächste kommende Stunde. Fazit: Sehr hohes Preis-Leistungsverhältnis mit spassigen Fahrstunden die schnell zum Ziel führen. :) 

   

Massimo P.

 
 

     

13.09.2018

De Jan chani nur witerempfehle!
Er het würkli viel Geduld, isch aber trotzdem streng und ufmerksam. I has super gfunde wie er mit sine chline Autöli alles visuell erklärt het, wa mir sehr gholfe het. D’Fahrstunde sind amel sehr lustig gsi aber er bliebt trotzdem immer bi de sach. Wani super gfunde han isch dass er mi guet vorbereitet het ufd Fahrprüefig mit vielne Prüefigssimulatione etc.
Danke liebe Jan für die tolli Zit und alles gueti witerhin!
Viellicht gseht meh sich jo uf de Stross ;)  

   

Zohre W.

 
 

     

10.09.2018

Viele Dank für die guete Fahrstunde! I ha mich optimal vorbereitet gfühlt uf die Prüefig. Es isch immer e sehr ahgnehmi Atmosphäre gsi und neui Sache sind immer sehr eifach und ahschaulich erklärt worde. Allgemein sind d’Stunde sehr guet strukturiert gsi. S‘Feedback noch de Stund het mir ufzeigt, was guet gsi isch und was no verbesseret werde sötti. 

   

Susanne T.

 
 

     

31.08.2018

Hallo Jan
Ich möchte mich bi Dir nomol ganz herzlich für die super Fahrstunde bedanke!
Ich han so viel glernt vo Dir und fühl mich parat, zum s’gsammleti Wüsse aazwende.

Du hesch mich würklich sehr guet ufd Prüefig vorbereitet und ich han chöne mitemene guete Gfühl aatrette. Wie mo gseht, hets wirkig zeiget dass amel streng aber fair gsi bisch. Du bisch immer tip top vorbereitet gsi und au in spezielle Situatione bisch ruhig blibe.
Bi Dir het mo gmerkt, dass de Pruef gern usüebsch und mit Leib und Seele debi bisch.
Danke nomol für Alles! :)

Lieber Gruss
Sally 

   

Sally G.

 
 

     

23.08.2018

Die Fahrstunden waren immer sehr informativ und die Erklärungen kurzgefasst und präzise. Mit viel Geduld und Verständnis begleitete mich Jan durch die Sache hindurch. Sein Gespür dafür, wann jemand bereit ist für die Prüfung ist sehr gut und mit der Vorbereitung ist die Fahrprüfung ein Klacks:) 

   

Meret W.

 
 

     

20.08.2018

Während den Fahrstunden war es ein sehr angenehmes Lern-/ und Fahrklima. Wenn ich etwas nicht verstanden habe, konnte ich nachfragen und ich hatte in jeder Fahrstunde das Gefühl ich hätte etwas gelernt und auch Fortschritte gemacht. Allerdings lege ich es jedem nahe während den Probeprüfungsfahrten den Mut nicht zu verlieren, denn man erfährt immer nach der Probeprüfungsfahrt detailreich was man falsch gemacht hat. In dem Moment ist es frustrierend aber im Endeffekt hilft es einem sich zu verbessern und aus den gemachten Fehlern zu lernen. Am Ende ist man dafür umso selbstsicherer an der tatsächlichen Prüfung. Man hat das Gefühl super vorbereitet zu sein. 

   

Cristina S.

 
 

     

15.08.2018

Hoii Jan
I cha dir nur danke für die Zit woni mit dir ha dörfe fahre. Dur dini lockeri, geduldigi wi au lustigi Art hani mi immer sicherer gfühlt und di glernte Manöver au richtig chöne umsetze. Du hesch mirs immer uf e eifachi und logischi Art erklärt. I ha mi jedi Wuche uf e cooli Fahrstund mit dir gfreut. Für mi bisch du de best Fahrlehrer und i werd di mit bestem Gwüsse witerempfehle.
Danke Jan
Liebe Gruess Leonie
 

   

Leonie K.

 
 

     

07.08.2018

!! DANKÄ JAN !!

Merci vielmol für die entspannte und lässe Fahrstunde bi dir!
Dankä für dini Geduld, Ziit & Flexibilität. Du hesch nöd nur immer die Sache erwähnt wo nöd guet gsi sind, sondern au immer gseit was mer guet gmacht het! Da hani sehr gschätzt! Du hesch mir s Autofahre sehr schnell und sicher biibrocht. I cha di nur wiiter empfehle! Dankä für die guet Ziit, meh gseht sich :)

Noemi 

   

Noemi S.

 
 

     

06.08.2018

Danke liebe Jan :)
Für dini Geduld mit mir das immo so cool blibe bisch und mir eh sicheres gfühl uf de stross geh häsch.
Au immo rede und lache hät mo chöne mit dir blib so wied bisch denn so bisch super.
Machs gued nd bis bald Maxi :)  

   

Maxi H.

 
 

     

06.08.2018

Hoi Jan
Ich bedanke mich bi Dir, dass Du mich erfolgrich dur d'Fahrprüefig brocht hesch. Dini Fahrstunde hani als sehr effizient und koordiniert empfunde. Du bisch en coole Typ und ich werde Dich bestimmt witerempfehle!
Merci und ä gueti Zit.
Greets 

   

Eric F.

 
 

     

24.07.2018

Danke Jan!!
Het glaub kein bessere Fahrlehrer chönä ha wo mit sinärä gelasseheit mini nervosität nimmt. Immer mega ruhig und cool druf und mega flexibel wenns um d stunde goht. Cooli und dur da churzwiligi sach gsi mit dir. Cha dich nur wiiterempfehlä #bestfahrlehrer
Machs guet Lukas  

   

Lukas W.

 
 

     

23.07.2018

Danke Jan für dfahrstunde mit dir. Mer lernt alles sehr schnell und sicher. Zudem chamer immer locker mit dir rede und het drum au immer spass a de fahrstunde. Ich würd dich jedem witerempfehle well bi dir alles passt.
Gruss Marc  

   

Marc K.

 
 

     

27.06.2018

Heyy Jan
Danke vielmol für d Fahrstunde mit dir. I han immer freud gha zum miter go fahre z go Du blibsch immer ruhig und locker au wennmer mol en Fehler macht odr dä sogar wiederholt. Mit dim Humor und dä guete Sprüch wird di ganz Situation viel entspannter.
Ii chan di nur wiiter empfehle.
Eh gueti ziit wünschd dä Fabian  

   

Fabian V.

 
 

     

19.06.2018

Hoi Jan, mir hets gfalle wie du dfahrstunde gmacht hesh, het mir sehr viel brocht. Du bish en symphatische Fahrlerer und es ish au lustig gsi. Vorallem dini Eselsbrückene bide Manöver sind sehr hilfrich gsi.
Darum chan ich dich nur witer empfehle. :)
Liebe Gruess Duy  

   

Porntep W.

 
 

     

18.06.2018

Danke Jan für dini hilfriichi und lustigi, aber vor allem ruhigi Art bim fahre lerne! Es het mir viel brocht zum mi sicher fühle uf de Strosse und im Verkehr allgemein:)
Ich empfiehls drum au gern wiiter!
Liebi Grüess Eveline  

   

Eveline L.

 
 

     

05.06.2018

De Jan isch würkli en mega guete Fahrlehrer! Er bringt eim dSache nöd nur schnell und uf e gueti Art bi, sondern isch au immer lustig und locker igstellt, sodass i immer gern id Fahrstund bi. Zudem isch er mega fair und bereitet eim sicher für Prüefig vor.
I chan en drum jedem wiiterempfehle, danke viel mol!:) 

   

Ramona H.

 
 

     

29.05.2018

De Jan isch en suuppeeeer fahrlehrer! :-)
Scho vo afang a, het er mit Bispiel und eifachi eselsbrückene mir gholfe zum merke, wie mo am beste parkiere chan, usw! Er isch sehr geduldig, sympatisch und lustige Fahrlehrer, wa d’fahrstunde immer usgmacht hend! I bi stets gern zu ehm id fahrstund. I chan de Jan nur jedem witerempfehle!
Danke Jan!
Liebi Grüess Kieu Linh  

   

Kieu Linh P.

 
 

     

23.05.2018

Den Jan isch echt en super Lehrer mit viel Geduld und vielne guete Sprüch;) Mit sine guete Erklärige und sim Verständnis lernt mo sAutofahre spielend liecht. Au wenns eim mol nöd so guet gloffe isch e Lob het er immer gfunde.
Bin würkli Dankbar und wörs jedem Empfehle! 

   

Mona B.

 
 

     

22.05.2018

Hey Jan
Danke das mich durch d Fahrprüefig brocht hesch. D Fahrstunde mit dir sind immer sehr lustig und lehrrich gsie. Was ich wirklich ah dir schätze isch, dass du immer dra bliebe bisch und mir au wirkli immer gholfe hesch bis alles verhebt het! Mit dinere geduldigi, motivierendi und organisierti Art han ich mich immer wohl gfühlt und het mir bim autofahre es sicheres gfühl geh. Was ich au sehr guet gfunde ha isch, dass du Zitlich sehr flexiebel gsie bisch. Alles im allem bisch du en supper Fahrlehrer und i chan dich nur witerempfehle:)
Nomol danke viel mol und witerhin viel Spass mit dine Fahrschüeler!! 

   

Noëmi B.

 
 

     

17.05.2018

Danke viel mol Jan für die super Fahrstunde wo mich echt guet ufd Fahrprüefig vorbereitet hend!!! Du hesch jedi Fahrstund super vorbereitet und so ischs jedes mol abwechsligsrich und spannend gsi.. Dini ruhigi, geduldigi, organisierti und motivierendi Art isch sehr hilfrich und git eim e guets Gfühl währed de Fahrstund! Und i hans mega gschätzt, dass Du ziitlich so flexibel gsi bisch! I bin amel mit gueter Lune usem Auto usgstiege ;-) 

   

Annika W.

 
 

     

16.05.2018

Danke vielmol Jan für die lehrriche Fahrstunde. Han mi immer sehr wohl und sicher gfühlt. Du bisch en super Fahrlehrer und Mensch! Sehr geduldig, korrekt, unkompliziert und humorvoll.
Hans sehr gschätzt bi dir dörfe fahre z lerne :-)
Danke für alles Jan. 

   

Giorgio S.

 
 

     

16.05.2018

Liebe Jan
Ich han hanz tolli Fahrstunde bi dir gha und fühl mich extrem guet vorbereitet für ufd Stoss.
Du bisch wahnsinnig geduldig und hesch mit all mine Lune bestens chönne umgoh. :)
Lockeri Gspröch und ab und zue en Spruch hend nöd dörfe z‘churz cho. Ich han mich drum uf jedi Fahrstund gfreut. :)

Ich chann de Jan nur witerempfehle. Es lohnt sich absolut, zu ihm id Fahrstund z’go.

Danke Jan! 

   

Celia K.

 
 

     

12.04.2018

Liebe Jan
Viele Dank für die lehrrichi Fahrstunde. Dini Stunde sind ned nur lehrrich, abwechsligsrich und spannend gsi, willd immer neui Usefordrige ibaut häsch. Du häsch i jedere Stund s Beste us mir usegholt und häsch immer mit gueti Tipps und Tricks erklärt. Usserdem bisch du afach immer guet druf gsi, häsch gueti Lune verbreitet und häsch au viel Geduld gha, au wenns mol ned so guet glofe isch. Du bisch e super Fahrlehrer und i würd di nur wiiterempfehle!
Liebe Gruess, Sabrina  

   

Sabrina H.

 
 

     

05.04.2018

Heute habe ich die Prüfung bestanden und danke dir viel mals dafür. Dank deiner Geduld und deinem guten Verständnis, konnte ich ohne grosse Mühe das Auto fahren erlernen. Unter anderem warst du sehr flexibel was die Zeiten angeht. Auf jeden Fall kann ich dich nur weiter Empfehlen!

Nochmals Danke und alles Gute für die Zukunft.

Liebe Grüsse
Omar K.  

   

Omar K.

 
 

     

03.04.2018

D'Fahrstunde bi der sind sehr lehrriich und uf mi als Person und mini Art sache neu zlerne apasst gsii. Sehr gholfe hend mir vor allem au d'Erklärige miteme bildliche Bispiel, was die ganz Theorie klii vereifacht het. Dini offeni, fründlichi, geduldigi, entspannti Art hend dafür gsorgt, dass ich mich während de Fahrstunde au sicherer und entspannter gfühlt han. :)
Was i au sehr gschätz han isch, dass du druf achtisch, dass mer als Fahrschüler kei überflüssigi Fahrstunde het (wenn mo prüefigsriif isch), aber au dass bi Brüef mit unregelmässige Arbeitsziite immer ziit für e Fahrstund findsch.
Als Fazit het s'Fahre lerne bi der vill Spass gmacht und i cha di nu jedem Wiiterempfehle :-D  

   

Saskia M.

 
 

     

19.03.2018

Du bisch en sehr en ufgstellte und geduldige Fahrlehrer und es het jedes Mal Spass gmacht öpis Neus ir nögschte Fahrstund z lerne! Zudem isch de Golf es super Fahrschuelauto, wo au gern mal en Fehler verzeiht ;-) 

   

Deliah B.

 
 

     

19.03.2018

Bevor ich mit de Fahrstunde ahgfange ha, hani ghofft vorallem en geduldige Fahrlehrer z'ha.
De Jan het vil meh mitbrocht. Er isch nöd nur professionell, sondern au en ufgstellte und fründliche Fahrlehrer. :)

Trotz mim Chopfweh und de Prüefigsangst het er mir Muet gmacht und a mi glaubt. Genau da hani brucht. 

   

Aline G.

 
 

     

27.02.2018

Hoi Jan
Viele Dank, dass du mi so super ufd Fahrprüäfig vorbereitet hesch. D‘ Fahrstunde sind immer sehr lehrrich und abwechsligsrich gsi. Ich ha mi vo Afang, dank dinere lockere und unkompliziere art, sehr wohl gfühlt. Du bisch au sehr flexibel was de Ort und Ziit agoht, was sehr praktisch isch.
Dank dine guete Tipps und Tricks chani jetzt alli Manöver iwandfrei und fühl mi uf jede Fall sicher uf de Stross. Ich cha dich jedem wiiterempfehle, echt super!

Gruess Léonie 

   

Léonie N.

 
 

     

21.02.2018

Nach einem Wechsel von einem eher enttäuschenden Fahrlehrer zu Jan Kuster habe ich mit einem guten Gefühl die Prüfung bestanden.

Schuld daran ist Jan Kuster. Er ist in jeglicher Hinsicht ein super Fahrlehrer. Das Erklären ist klar einer seiner Stärken (verwendet Eselsbrücken). Dies unterstützt den Fahrschüler darin das Theoretische in die Tat umzusetzen. Weiter hilft ihm dabei seine Geduld und Gelassenheit. Jan bringt Humor und Motivation mit in die Fahrstunde, dies bewirkt dass ich mich jeweils sichtlich auf die Fahrstunde gefreut habe.

Auch das Preis-Leistungsverhältnis, die Pünktlichkeit und die administrativen Angelegenheiten haben mich voll und ganz von Jan überzeugt.

Zusammenfassung: Wer die Prüfung bestehen will, sich sicher beim Autofahren fühlen möchte und dabei noch Spass haben für denjenigen kann ich mit sehr gutem Gewissen Jan empfehlen.

Danke! 

   

Jonas W.

 
 

     

12.02.2018

Super Fahrlehrer
Freundlich und humorvoll und gleichzeitig sehr konzentriert und professionell. Vertieft gelernte Manöver in Lektionen wo man etwas neues Lernt. Es gibt keine "unnötigen Lektionen".

Nur zu Empfehlen 

   

Timon M.

 
 

     

09.01.2018

Hallo Jan
I bi rundum z friede mit de Fahrstunde, woni bi der gmacht han. Nocheme Fahrlehrerwechsel hetti glaub nöd en bessere Istieg chöne ha. Du hesch der Zit gno zum usefinde woni stoh und hesch effizient döt agsetzt. Das gilted für alli folgende Stunde. Sehr zielgrichtet und strukturiert, miteme guete Feedback am Schluss (woni als sehr hilfrich empfunde han) hesch du eim begleitet. Du hesch e agnehmi Art, für alles en guete Tipp und me merkt, dass es dir e Aliege isch, zum de Lüt e umfassendi Usbildig z büüte. Drum hani au miteme guete Gfühl chöne ad Prüefig go.
Viele Dank und i werd di gern witerempfehle!  

   

Adriana L.

 
 

     

28.12.2017

Hallo Jan
I finde du bisch en guete Fahrlehrer du machsch dini Sach genau und ah jede Fahrschüeler/jedi Schüelerin ahpasst. Nebedane bisch aber au immer für en Spass z’ha, wa für eh gueti Abwachslig sorgt. Dini Offeheit macht das Ganze no perfekt. Drum bini immer gern zu dir id Fahrstund cho. 

   

Maria H.

 
 

     

18.12.2017

Ruhig, geduldig, verständnisvoll und humorvoll, da sind paar wenigi aber für mi wichtigi Adjektiv wo di als Fahrlehrer beschribed, Jan. I ha mi vo de erste Fahrstund a super wohl gfühlt und bi amel sogar am Samstig Morge am 7.30 motiviert i d Fahrstund cho.;) Dini exakte Erklärige hend mengi Maneuver eifach durchfüehrbar gmacht, won i mer viel schwieriger vorgstellt han. Für jedi Frog und jedes Problem hesch en guet usfüehrbare Tip uf Lager. Es isch au schö gsi zum gseh wie du di jedes mol mitgfreut hesch, wenns wieder en Schritt vorwärts gange isch. Das alles het dezue gfüehrt, dass es mir trotz mim Umzug noch Luzern nie in Sinn cho wär, bime andere Fahrlehrer id Fahrstund z goh. I bi sehr dankbar für die lehrrichi Zit, für all dini Tips und dini Unterstützig uf em Weg zur Fahrprüefig. DANKE!:) 

   

Ladina R.

 
 

     

14.12.2017

Hallo Jan
Viele Dank für die lehrrichi Zit. Han mi vo Afang ah wohl gfühlt und bin immer guet druss cho. D'Stunde sind au immer guet planet gsi und me het sich immer chöne druff verloh, dass du pünktlich bisch.
Nomel herzliche Dank!
LG Nico  

   

Nico S.

 
 

     

21.11.2017

Ich möchte mich ganz herzlich bei Jan bedanken für die tolle Zeit. Es war nicht immer einfach und es gab Zeiten der Verzweiflung. Doch dank der tollen Unterstützung, der Motivation und der Geduld, habe ich es geschafft und darf mich jetzt auch zu den Autofahrerinnen nennen.
Danke Jan. 

   

Stéphanie K.

 
 

     

13.11.2017

Ich bin total froh, dass du mein Fahrlehrer warst!
Selbst wenn ich mal wirklich doof gefahren bin (siehe Kreisel in Abtwil ;) ), bist du entspannt, unkompliziert und natürlich geblieben. Deine freundschaftliche aber dennoch professionelle Art hat mir das Lernen sehr erleichtert. Mir ist immer wieder aufgefallen, dass dir der Erfolg deiner Schüler wirklich am Herzen liegt und du hast dich über meinen Erfolg fast so sehr gefreut wie ich selbst!
Ich fand die Fahrstunden mit dir super und werde dich uneingeschränkt weiterempfehlen!  

   

Agon B.

 
 

     

08.11.2017

Liebe Jan

Viele Dank für die guete, lehrriche und vor allem guet strukturierte Fahrstunde. Ab de erste Minute ah het sich dini Kompetenz als Fahrlehrer bemerkbar gmacht. Jedes neue Manöver ish usführloch erklärt und jedi neui Frog mit viel Geduld beantwortet worde.
Aso wer en Fahrlehrer suecht wo eim guet und mit garantiertem Erfolg ad Prüefig bringt, ish do genau richtig.

Nomel viele Dank und liebi Grüess, Josephine 

   

Josephine A.

 
 

     

07.11.2017

Danke viel mol Jan, für die lehrriche Fahrstunde bi dir. Ich find du bisch en sehr guete Fahrlehrer, weil du alles sehr genau und usführlich erklärsch und somit us einem en guete Autofahrer machsch. Zuesätzlich hanis sehr gschätzt, dass du immo pünktlich und korrekt gsi bisch und das do immo zit gnoh hesch zum froge beantworte au wenns scho am obig nochem schaffe gsi isch. Kurz gseit: Dich chamo als Fahrlehrer nur witerempfehle.

Gruess
Pascal  

   

Pascal M.

 
 

     

30.10.2017

I ha mi no für die super Fahrstunde bi dir wölle bedanke. D’Stunde sind sehr lehrrich und humorvoll gsii, es isch alles supper erklärt worde.
Du bisch en supper Fahrlehrer, immer schöö geduldig au wenns mol ned so klappt.
I würd dich jeder Zit witerempfehle. 

   

Jasmine F.

 
 

     

12.10.2017

Zuerst möchte ich mich ganz herzlich bei dir Jan für deine Fahrstunden bedanken. Ich habe den strukturierten Unterricht bei dir sehr geschätzt. Du hast mir stets die Theorie sehr gut nähergebracht, auf verschiedene Art und Weisen erklärt und somit hatte ich eine gute Basis für die Praxis. Dein Feedback am Schluss der Stunde war für mich immer sehr hilfreich um zu sehen, wo ich stehe und woran ich noch arbeiten muss. Du bist definitiv ein sehr kompetenter Fahrlehrer und ich werde dich mit gutem Gewissen allen weiterempfehlen. Danke, dass ich mich hinter dem Steuer und auf der Strasse sicher fühle!
Liebe Gruess, Mia  

   

Mia P.

 
 

     

11.10.2017

Die Fahrstunden mit Jan waren immer sehr angenehm. Durch seine Geduld und positive/ freundliche Art war das Lernen nicht so mühsam, wie ich es mir zu Beginn vorgestellt hatte. Ich war gut auf die Prüfung vorbereitet und konnte sie dadurch auch mit einem guten Gefühl antreten.
Danke Jan!  

   

Kai H.

 
 

     

12.09.2017

Sehr ehn geduldige lustige und ruhige Fahrlehrer ! Erklärt alles ganz genau und zeigts au perfekt ! Sehr ehn tolle Fahrlehrer nur zum wiiterempfehle !! Wortwörtlich: Ruhe in person :)

Liebe gruess
Ramon  

   

Ramon M.

 
 

     

24.08.2017

Bisch en super Fahrlehrer. Dich chammer nur witerempfehle. Bisch sehr en geduldige, nimmsch dir Zit für dini Fahrschüeler und erklärsch die verschiedene Manöver etc. sehr guet.
Gruess
Mario  

   

Mario K.

 
 

     

23.08.2017

Entspannt abo trozdem lehrrich beschriebed am Jan sini Fahrstunde zimli guet. Er erklärt genau und aschaulich wie dasmo einzelni Manöver usfüere mue. Sind super Fahrstunde gsi. 

   

Laura R.

 
 

     

23.08.2017

Danke vil mol für d Fahrstunde wo du mir geh hesch. Organisatorisch het immer alles perfekt klappt. Du bisch sehr guet informiert und au als Person en nette und en luschtige. Mit dir isch me guet ufd Prüefig vorbereitet.
Danke & en liebe Gruess :)
Céline 

   

Céline K.

 
 

     

10.08.2017

Heii, i han mi bi dir no wölle bedanke für die viele lehrriche Fahrstunde wo i gha han. I han immer mega viel glernt und du häsch mi super uf Prüefig vorbereitet. Mit dir hät jedi Fahrstund Spass gmacht au wenns mol nöd so gange isch wie mo het wölle. Danke für dini Geduld und mach witer so!!! 

   

Dominique K.

 
 

     

03.08.2017

De jan isch en super fahrlehrer chan en nur wieter empfele! Bi de fahrstunde zeigt er viel geduld, erklärd verständloch, het humor und gseht nöd alles so streng, isch voll und ganz bi de sach und nimmt sich ziet für de fahrschüeler. Dankeschöön :) 

   

Jessica W.

 
 

     

24.07.2017

Jan hatte nicht nur unmengen an Geduld und erklärte alles sehr verständlich, bei ihm hat es auch sehr Spass gemacht. Er hat einen ausgesprochen guten Humor und ich würde jederzeit wieder bei ihm meine Fahrstunden buchen. 

   

Bianca A.

 
 

     

17.07.2017

Dank den lehrreichen und interessanten Fahrstunden bei Jan habe ich mit freude das Auto fahren erlernt. Zudem ist Jan ein entspannter Fahrlehrer mit dem die Stunden spass machten. 

   

Mirco S.

 
 

     

19.06.2017

Fründlich, Geduldig, Zuäverlässig und Interessiert sind nur wenigi Begriff wo de Jan beschriebed. Sini Fahrstunde sind immer sehr guet gstallet und so durchdacht, das sie dich bestends fürd Prüefig und Strasse vorbereitet!

Und wenns emol vo minore Site Problem mit em Termin geh gha het, het mo immer ohni grossi Problem ä Lösig gfunde!

Danke für die tolle Fahrstunde und s'Engagement! Mach witto so!  

   

Nicolas S.

 
 

     

15.06.2017

Jan Kuster – Fahrlehrer, also dä Job chönd jo sicher nöd viel usüäbe… Findä du bisch do scho ganz am richtige Ort.

Han einersitz dini Zuverlässigkeit somit au dini Pünktlichkeit, dini guäti Art mir in diversä Situatione Sicherheit z gäh, sehr gschätzt.

Du häsch mir viel zuätraut, mit mir mitgfiäberät und somit mich sehr motiviert.

I han mir überlait obi dir e konstruktivi Kritik gäh chann- abr nai, würkli nix. Kai Situation gäh woni di het chönä ufä Mond schüsse.

Machsch das guät mit diner ruhige und geduldigä Art.

Was sicher au für di spricht isch dini korrekti und sturkturierti Art. Du häsch dini Liniä und bisch miner Uffassaig noh durchsband sehr professionell und kompetent.

Danke für dis Engagement über die Mönät – immer ä Freud xsi mit dir.

Liäbi Grüäss- witer soo ;)  

   

Jeannine M.

 
 

     

14.06.2017

Nebst der freundlichen und zuvorkommenden Art waren die Fahrstunden bei Jan jeweils sehr abwechslungsreich. Man konnte immer dazulernen. Jan hat mich vor zu motiviert und mich sehr gut auf die Prüfung vorbereitet, somit konnte ich ohne jeglichen Zweifel zur Fahrprüfung erscheinen und diese auch auf das erste Mal bestehen.
Vielen Dank Jan! :) 

   

Fabian F.

 
 

     

07.06.2017

Hoi Jan.
Danke vielmol für die guet vorbereitete und sehr effektive Fahrstunde mit dir, wo mi zielsicher zum Erfolg gfüert hend. I wür di sofort wieder neh und au jedem empfehle!! Sogar mit mine schnell uftretende stimmigsschwankige woni abundzue han bisch du professionell und menschlich umgange. Da isch bi witem nöd selbstverständlich! Mach witer so und i hoff mer gsehnd üs wiedermol ufde Stross.
Gruess Ramon 

   

Ramon R.

 
 

     

06.06.2017

Hey Jan, danke viel mol für dini Geduld, humorvoller und professioneller Art. Bisch echt e coole Fahrlehrer, ich hoff bliebsch wieterhin e so.
Ich vermiss scho di lehrriechi, lustigi Fahrstund mit dir..

Gueti Ziit  

   

Lina G.

 
 

     

08.05.2017

Hoi Jan,
danke nomel für die guete, zielgrichtete Lektione - bi immer gern cho. Verständlich & geduldig hesch mo alles bibrocht. Das du vom Ort und Zit her flexibel bisch isch sehr praktisch - werd di sicher witerempfehle!  

   

Manuel F.

 
 

     

03.05.2017

hey jan, danke viel mol für die agnehme und lehrriche fahrstunde, i ha mich vo afang ah sehr wohl gfühlt dank dinere lockere und lustige und au unkomplizierte art. so het s lerne im gegesatz zur schuelische ziit sehr spass gmacht ;-) dis ganze know-how wo du mir witer geh hesch chani jetzt allai ohni bedenke awende. isch ä sehr cooli ziit gsi mit dir und ich werd dich jedem sofort witerempfehle chöne. danke nomol für diä toll erfahrig!
liebe gruess tobi  

   

Tobias K.

 
 

     

20.04.2017

Hey Jan
Viele liebe Dank für dini lustigi und vorallem lehrrichi Fahrstunde. Durch dini Geduld und humorvolli Art bini gern mit Dir umegfahre.
Dich empfehl ich ufjedefall witer!!!
Ich wünsche Dir alles gueti für d'Zuekunft.
Lg Elza 

   

Elza T.

 
 

     

12.04.2017

Hey Jan

Ich möchte mich für die tolle Fahrstunde bi dir bedanke. Dank dinnere entspannte und humorvolle Art hani mi i de Fahrstunde immer wohl gfühlt und jedes mol uf die nöchst Fahrstund mit dir gfreut. Du hesch mir alles immer klar und verständlich chöne erkläre und dis Feedback am Schluss vo de Stunde hani super gfunde. So hani immer gwüsst wo ich stoh.

Ich bin froh, dass ich di als Fahrleher gha han und würd dich wieder wähle.

Gruess Sandro 

   

Sandro O.

 
 

     

10.04.2017

Hey Jan

Heute schon bekam ich meinen Führerausweis zugeschickt. Super happy halt ich ihn in meinen Händen. Sofort wandert er in mein Portmonee, da ist er sicher aufgehoben, wie im vorhinein den Lernfahrausweis den du so oft in den Händen hieltest. Pünktlichkeit, Struktur und Geduld kommen mir in den Sinn wenn ich versuche deine Vorzüge grob zu beschreiben. Die Fahrstunden waren stets sehr gut vorbereitet und trotzdem bist du dabei flexibel geblieben. Der Rückblick nach jeder Fahrstunde hat mir gut gefallen. Ausserdem fühlte ich mich durch deine ruhige, klare und humorvolle Art gut aufgehoben, so lernte ich sehr effizient.

Ich danke dir für die gute Zeit und wünsche dir und deinen Liebsten alles Gute.

Grüessli Sophia 

   

Sophia G.

 
 

     

03.04.2017

Hoi Jan, danke vielmol für die super fahrstunde woni bi dir ka han. Es isch jedesmol e vergnüege gsi! Durch dini gelduldig, profesionell und humorvolli art chunnt mer schnell und mit spass vorwärts, di chamer uf jedefall witerempfehle! Alles gueti fürd zuekunft! Martin 

   

Martin S.

 
 

     

28.03.2017

Wer en Fahrlehrer suecht wo eim bestmöglich uf d'Fahrprüefig vorbereitet, wo alles eifach verständlich erklärt, Stärchene und Schwächene schnell erkennt und so individuell uf jede chan igoh, isch bim Jan definitiv a de richtige Adresse!
Noch de Fahusbildig bim Jan han i jetzt kei Bedenke zum allei (sogar mit mine Chind) go fahre.
Jan du häsch mi super uf s'Fahrläbe :-D vorbereitet!
Danke für dini Geduld und din Humor! Mach eifach wiiter so!
Liebi Grüess und wiiterhin vill Erfolg!
Sarah  

   

Sarah Z.

 
 

     

08.03.2017

Hoi Jan
Viele Dank für alles! Du häsch mi super auf d'Fahrprüefig vorbereitet und bisch guet uf mini Schwächene igange. D Fahrstunde sind immer sehr lehrrich gsi und durch dini ruehgi und lustigi Art isch mir s fahre lerne sehr eifach gfalle. I fühl mi uf jede Fall sicher uf de strosse!

Alles gueti und liebi Grüess
Luisa  

   

Luisa O.

 
 

     

11.01.2017

Hallo Jan
Han sehr viel und au schnell lerne chöne. Du bish i hektischi Situatione sehr geduldig gsi und hesh au mit eh paar Witze für chli Abwechslig gsorgt. Du lohsh dir bi Planig und erklärig sehr viel zit und da hed au letzendlich mir s'lerne um einiges chöne erleichtere.
Ich hoff dass witerhin meh Schüler erfolgrich unterrichte chash und wünsch dir alles gueti fürd zukunft.
Hari  

   

Hariharan S.

 
 

     

05.01.2017

De Jan isch en sehr kompetente, geduldige Fahrlehrer und nimt gern au mol Situatione mit Humor. Er nimt sich Zit zum alles gnau erkläre und bringt i jedere Fahrstund öppis Neus. 

   

Jana L.

 
 

     

28.12.2016

Hallo Jan
Danke für die guete Fahrstunde mit dir isch echt super gsi, het immer freud gmacht und mo het vieles schnell glernt. Hesch mich sicher und mit viel glerntem ad Prüefig brocht.
Wühr dich immer witerempfehle bisch ehn super Fahrlerer gsi für mich.
Danke dir! 

   

Quoc T.

 
 

     

19.12.2016

I ha mi nomol woelle melde und diir vo ganzem herze danke, fuer diie (au wenns ned gad de huufe gsii sind) tolle und luschtige fahrstunde mit diir. Hans mega gnosse und ischmo richtig wohl gsii nebed diir im auto. Dini geduld und ruhigi art, eppertem sfahre biizbringe, het mo sehr imponiert, danke!
Au wenn mini schuegrössi immerno e nummer chliinner wie dini iisch, stohni dank diir sicher und guet uf de pedale :-)
Het spass gmacht und i chadi, wie auscho, nume wiiter empfehle. Wünsch der ganz e gueti ziit, und vorallem no viiel, hoffentli ahgnehmi und vorallem zfriideni fahrschüeler!
Glg David  

   

David W.

 
 

     

03.11.2016

D Fahrstunde bim Jan si sehr strukturiert u systematisch gsi – wasmer sehr guet gfaue het. So hani immer gwüsst woni stah und a wasi no cha schaffe. I hami super uf d Prüefig vorbereitet gfühlt u mi gfreut, dases bim erste Mau so guet klappet het.
Cha d Fahrstunge bi ihm auso nur wärmstens witerempfähle!

Inzwischen bin im Austausch in Japan, und bevor ich mein Semester in Tokio beginne, bereise ich noch ein wenig das Land. Ich bin auch schon Auto gefahren – auf der falschen Seite der Strasse ?. Zum Glück wars ein Automat, ich war anfangs schon damit überfordert, dass das Gas-und Bremspedal wie bei uns ist, aber die Scheibenwischer und Blinker verkehrt sind. Insgesamt nehmen es die sonst so regelgetreuen Japaner mit den doch sehr tiefen Geschwindigkeitslimiten (80 auf der Autobahn, 20-40 innerorts) und auch mit den Ampeln nicht so genau. Rot ist halt auch ein wenig grün. Aber ich bin unfallfrei geblieben und das verdanke ich sicher mitunter auch der soliden Ausbildung durch dich als Fahrlehrer. Nochmals Danke dafür – so fühle ich mich auch einer Herausforderung wie Autofahren in Japan gewachsen.

Liebe Grüsse aus Okinawa

Nina  

   

Nina S.

 
 

     

27.10.2016

Hallo Jan

Obwohl i zerst bimne andere Fahrlehrer gsi bin und Freud am Autofahre biz verlore han hesch du mir denn wieder zeigt, dass da mega chan Spass mache. Han au sehr viel neus bi dir glernt. Du hesch mir vo afang ah vertraut und so han i denn mis Beste chene geh und Prüefig dank dir bestande. Mach witer so :)

Lg Marc  

   

Marc M.

 
 

     

17.10.2016

Liebe Jan,
Danke das du so viel geduld gha hesch mit mir. Da isch sicher nöd immer eifach gsi. Dank dinere entspannte art han i mi während de fahrstunde wohl gfühlt. Jetzt fühl i mi uf de stross sicher und cha richtig reagiere. 

   

Jenifer S.

 
 

     

21.09.2016

Liebe Jan
Viele liebe Dank für dini Geduld und din Humor i jedere Fahrstund, egal öb di erscht oder di letscht. Du füehrsch eim kompetent und mit System zur Fahrprüefig, gohsch uf jede persönlich ii und nimmsch eim dNervosität. So fühlt mer sich vor und noch de Prüefig super vorbereitet für uf dStross!
Ich wird dich jedem wiiterempfehle, echt super!  

   

Simone W.

 
 

     

26.08.2016

Super Fahrstunde mit dir gsi Jan!
Kompetent und witzig hesch mir bi de Fahrstunde Manöver und Situatione geduldig chöne erkläre. Ohni Hektik aber zügig sind mer durs Programm dure und hesch guet chöne ischätze wie das de stand isch.

TOP! Danke  

   

Jonas W.

 
 

     

25.08.2016

Hallo Jan,
Ich han's supper gfunde wie klar und verständlich du mir, au die kompliziertere Abläuf hesch chöne mit viel Geduld erkläre. Du bisch immer guet vorbereitet gsi und hesch mir abwechsligsrichi Stunde bote. Ich han mi i jedere Stund sehr sicher gfühlt mit dir z'fahre und wött dir ganz herzlich Danke, dass alles geh hesch damit ich mi jetzt au ohni di sicher fühl uf de Stross.
DANKESCHÖN
Gruess Maurice  

   

Maurice G.

 
 

     

13.07.2016

Hoi jan
Merci für diä guäte fahrstunde isch super gsi !!!
häsch mir alles ä so bi brocht das i miteme sichere gfühl chan fahre !!! cha di nur wiiter empfehle han mit dir als fahrlehrer ä guäti wahl troffe :-) Dini guät vorbereitig uf d'fahrstunde sowiä s'zuäverlässige ihalte vo üsne termin han i sehr gschätzt Und zum schluss dörf i natürli nöd vergesse : b'halt din humor !!! Dä macht nebscht dinerä professionalität d'fahrstunde zu dem was gsi sind ? :-)  

   

Corinne B.

 
 

     

30.06.2016

D fahrstunde bi dir sind immer unkompliziert zum abmache gsi und hend genau di richtig mengi a theorie beinhaltet. Dank dir hani chone mit emne sichere gfühl ad prüfig und ufd stross.
Gruss
Matthias 

   

Matthias N.

 
 

     

27.06.2016

dankä das du mir s'autofahrä bi brocht hesch! sind cooli autofahrstundä mit dir gsi. du erklärsch verständlich und eifach. mit dim neuä golf machts gad dopplet so vil spass zum fahrä. dankä!!!

liäbi grüäss livia 

   

Livia S.

 
 

     

20.06.2016

Hallo Jan

Ich möcht mich bi dir für die guet ziit mit dir bedanke. Du hesch d fahrstunde immer abwechsligsrich und spannend gstaltet. Du hesch au immer alles sehr geduldig und usführlich erklärt und somit fühl ich mich jetzt au uf de stross sehr sicher.

Gruess
Alberto  

   

Alberto L.

 
 

     

06.06.2016

Hoi Jan!
I han dich als sehr nette und geduldige Fahrleher dörfe kennelerne. Du hesch alles super erklärt gha, mir viel hilfrichi Tipps für di verschiedene Manöver chöne geh und uf alli Froge e Antwort gha. Au d'Gstaltig vo de Fahrstunde hend mer sehr guet zuegseit. Es isch nie z'viel Information uf zmol gsi, aber glich hemmer relativ schnell alli Manöver und Situatione mol zeme agluegt gha. Danke für dini Unterstützig und liebi Grüess 

   

Livia H.

 
 

     

02.06.2016

Die wöchentlichen Fahrstunden mit Jan waren stets sehr angenehm und abwechslungsreich. Jan kann die Abläufe sehr einfach und verständlich erklären. Zudem ist er sehr geduldig und unkompliziert. Des Weiteren empfand ich seine Rückmeldung am Schluss der Fahrstunden als hilfreich. Ich kann Jan als Fahrlehrer nur weiterempfehlen. 

Danke Jan!  

   

Lea B.

 
 

     

01.06.2016

Hoi Jan.

I bedank mi sehr für die coole, schöne und abwechslichsrieche Fahrstunde. I jedere witere Stund isch ä anders Manöver cho und nöd no ä Repetition vo de letschte Fahrstund, da hesch du erst wieder dri gno wenns gad passt het. Für mi hesch du alles sehr unkomplizier erklährt und bisch immer sehr geduldig gsi, au wenn öpis nöd grad klapped het. Du bisch echt en sehr coolä Fahrlehrer und i werd di mit sehr guetem Gwüsse immer wieder witer empfehle.

Danke Jan

Liebä Gruess Jan 

   

Jan K.

 
 

     

30.05.2016

Hallo Jan
Du hast mich optimal auf die erfolgreiche Fahrprüfung vorbereitet. Bei der Vereinbarung der Fahrstunden warst du immer sehr flexibel und ich fand deine Planung immer durchdacht.
Vielen Dank für deine super Unterstützung!
Gruss Livia  

   

Livia H.

 
 

     

18.05.2016

Danke vielmol für Alles. Mit dir hend d Fahrstunde immer Spass gmacht und du hesch alles super und mit viel Geduld chöne erkläre. Ich ha mich super vorbereitet gfühlt und fühl mich jetzt au sehr sicher uf de Stross. 

   

Alexandra W.

 
 

     

17.05.2016

Jan ist ein sehr geduldiger, flexibler und verständnisvoller Fahrlehrer. Seine Anweisungen sind verständlich, seine Fachkenntnisse überzeugend und seine Art ist sehr korrekt und fair. Ich empfehle ihn als Fahrlehrer, da ich mich nun sicher auf den Strassen fühle. Danke Jan für deine motivierende und geduldige Art! 

   

Cindy T.

 
 

     

29.03.2016

Hallo Jan
Danke viel mol für die super Usbildig wo ich bi dir gha han. Bisch immer sehr gedludig gsi au wenn nöd immer als uf ahhib klapped hed. Sehr gued finidi das mo de Startpunkt und au des Schluss vod de Stund selber bestimmä chan. I wür die sofort witerempfelä.
Liebä Gruess
Lucas  

   

Lucas H.

 
 

     

23.03.2016

Minere Meinig no isch de Jan en sehr agnehme Fahrlerer. Er chan dir d’ Abläuf sehr guet erkläre und zudem no uf e entspannti und lustigi Art. Ich han mich noch jedere Fahrstund e Stuck sicherer uf de Stross gfühlt und bin au so ufs erste Mal dur Prüefig dure cho. Trotzdem das de Jan no so korrekt isch und ruhig blibt währed de Fahrstunde, isch jedes gelinge en Erfolg für sich selber gsi. Ich hans au super gfunde das er mir die Verkehrsabläuf und Regle uf sinere Tafle het chöne ufzeichne und erkläre, so isches nomol e Stuck verständnissvoller gsi.
Super Fahrlehrer, mach witer so, isch immer unterhaltsam gsi !  

   

Christian A.

 
 

     

22.03.2016

Herzliche Dank das du mi so super ufd Fahrprüefig vorbereitet hesch. Ich bin immer sehr gern id Lektione cho und han dini Tipps und Tricks sehr gschätzt. Au für dini Geduld bin i dir dankbar.
Au wen i kein verglich zu andere Fahrlehrer han bin i sehr zfride gsi und empfehl di anderne Schüeler gern witer ;-)
LG Michelle  

   

Michelle S.

 
 

     

21.03.2016

Hoi Jan
Herzliche Dank, dass du mich si guet ufd Prüefig vorbereitet hesch. Sehr simpli Erklärige und hilfrichi Tipps bezüglich Manöver und Fahrzügbedienig vo dir hend vieles vereifacht und bringt e klari Witerempfehlig vo minere Site her mit sich!
Ich bin sehr froh hani no zu dir gwechslet gha, es het mir viel gholfe und e Sicherheit uf de Stross geh!
Viele Dank!  

   

Svenja N.

 
 

     

09.03.2016

Hoi Jan

Danke dir für dini tolle Tipps und Tricks wo ich für mini Fahrkünst brucht han. Dank dir chani jetzt au s schwerste Manöver iwandfrei händle und ha d Prüefig gad ufs erste mol bestande. :)

Dini ruhig, locker, witzig und geduldig Art hetmer schnell d Verchersangst bim autofahre gnoh und es isch mir mit de Ziit immer eifacher worde z fahre.

Du bisch sehr en nette, wiiterempfehlendswerte Fahrelehrer. Mach wiiter so und i wünsch dir wiiterhin viel Erfolg und alles Gueti. 

   

Christian K.

 
 

     

22.02.2016

Hallo Jan
Nochmals vielen Dank für die Fahrstunden.
Ich würde dich sofort weiter empfehlen.
Du bist ein toller Fahrlehrer, immer gut drauf und bei dir lernt man schnell. Hat wirklich Spass gemacht!
Danke  

   

Sophia Z.

 
 

     

05.02.2016

Liebe Jan
Dank dir hani trotz de fiese Manöver woni ha müesse mache, minere Prüefigsangscht und de Nervosität d'Autoprüefig uf Anhieb ohni Fehler bestande :-). Da zeigt wiä professionell du schaffsch und wie gnau du uf Details achtisch. Du häsch mi perfekt vorbereitet, Geduld zeigt und bisch trotzdem immer für Spässli z'ha gsi. Eigentlich schad dases etz verbi isch, froh bini aber trotzdem das is etz gschafft ha. I empfehle di uf jede Fall jederziit gern wiiter.
I freu mi wenn mir denn mol no im Schnee go fahre chönd, ganz viele liebi Grüess und nomol vo Herze: Danke! 

   

Nadia B.

 
 

     

29.07.2015

Hoi Jan
Ich bin froh, dass ich nun endlich auch meinen Fahrausweis habe und ich damit auch alleine, ohne dass jemand neben mir sitzt, durch die Gegend fahren kann. Ich hatte eine gute Zeit mit dir und würde dich ohne Zögern weiterempfehlen. Während den Fahrstunden hast du immer klare und nützliche Tipps gegeben und warst auch geduldig, wenn mal etwas nicht so ganz klappte. Gut fand ich, dass du immer pünktlich am abgemachten Treffpunkt da warst und nur sehr selten eine Lektion ausfallen lassen musstest.
Der Fahrlehrerwechsel hat sich aus meiner Sicht also gelohnt. ;-)  

   

Paul R.

 
 

     

24.07.2015

Hoi Jan I han mi wöllä bi dir bedankä für die lehrrichi und strukturiertä Fahrstundä. Bisch immer vorbereitet gsie. Wenn mol öppis guät klappet ka hät, dänn häsch spontan no was neus oder händ öppis repetiert. Dür dini offni und lustigi Art. Sind Fahrstundä nöd so stur gsie und bisch immer für än Scherz zha gsie. Wenn mol öppis nöd gad gangä isch, häsch äs du nomol ruhig erklärt, wenns hät mössä sie nomol.

Jan i wird die sicher witter empfehlä.
Aso gönd zum Jan wenn ihr kei sturi Fahrstundä wönd :)
Dankä Jan  

   

Julia H.

 
 

     

11.02.2015

Hoi jan i danke dir vielmol für dini Unterstützig bim Autofahre lerne.du bisch immer sehr geduldig gsi mit mir, au wenn nöd immer alles uf ahieb klappet het. Zudem hani dini lustig Art bim Autofahre mega gschätzt :D also, Leute, gönd zum jan id Fahrstund er isch en super Fahrlehrer! :D 

   

Silja M.

 
 

     

13.01.2015

Jan,
Besten Dank für deine Unterstützung! Dank deiner lockeren / witzigen Art, aber zu jeder Zeit konzentrierten Arbeit haben mir die Fahrstunden sehr viel Spass gemacht. Du bist immer für einen Spass bereit?. Die Lektionen waren sehr strukturiert und lehrreich, zudem konntest du die Termine einhalten. Während dieser Zeit hat man gesehen, dass deine Lektionen von A-Z vorstudiert waren und somit hast du mich Schritt für Schritt zur bestanden Autoprüfung geführt. Definitiv zum Weiterempfehlen!  

   

Joel F.

 
 

     

12.01.2015

Lieber Jan

Dank deiner Unterstützung habe ich die Fahrprüfung auf Anhieb bestanden. Deine geduldige, freundliche und äusserst professionelle Arbeitsweise war dabei eine grosse Hilfe. Mittels innovativen und anschaulichen Beispielen konnte ich mir komplizierte Sachverhalte gut einprägen. Die Fahrstunden waren jeweils sehr angenehm und ich werde Dich mit bestem Gewissen weiterempfehlen.

Ich wünsche Dir weiterhin viel Erfolg in deiner Tätigkeit als Fahrlehrer.

Liebe Grüsse
Delia  

   

Delia W.

 
 

     

29.12.2014

Die Fahrstunden mit dir waren jedes Mal cool und lehrreich und haben mir wirklich sehr viel Spass gemacht. Zusätzlich fand ich es super, dass du mir eigentlich zu jeder Zeit Auskunft über meinen Stand geben konntest.

Du bist immer für ein Witzchen zu haben, wenn aber eine Übung Konzentration erfordert, unterstützt du mit deiner Ruhe und Lockerheit.

Nun ist die Fahrprüfung bestanden und es macht sogar im tiefsten Schnee Spass herumzuschliddern.

Alles Gute für die Zukunft und dass du noch viel mehr erfolgreich auf die Strassen bringst!  

   

Kimberly S.

 
 

     

10.12.2014

Jan Kuster ist ein geduldiger, freundlicher und empfehlenswerter Fahrlehrer. Die Fahrstunden waren stets angenehm und das darauf folgende Feedback immer fair. Seine lockere Art sorgt für unverkrampfte Stimmung. Dank strukturierter Ausbildung und kurzen Besprechungen nach jeder Stunde weiss man immer etwa wo man steht. Wenn ich Fragen hatte war er stets offen dafür und seine Erklärungen waren immer einfach zu verstehen.

Danke Jan! :)  

   

Daniel E.

 
 

     

27.11.2014

Hoi Jan,
vielen Dank für deine Hilfe und Unterstützung für die Vorbereitung auf die Fahrprüfung! Du warst immer geduldig mit mir und dank deiner ruhigen und netten Art konnte ich richtig gut lernen, wie ich mich im Strassenverkehr so verhalten muss. Ich kann dich nur weiterempfehlen!!
Lieber Gruss, Dario  

   

Dario G.

 
 

     

06.10.2014

Hoi jan,
dank dinere usduur und unterstützig hans au ich endlich mol
gschafft ^^ danke vil mol und i cha di nur witerempfehle :)
Liebe gruess
Celia  

   

Celia E.

 
 

     

15.09.2014

Liebe Jan
E sehr e spoti rückmeldig, aber lieber e spoti als keini ;)
Jetzt noch 4 Johr Autofahre hani immer no d Lektione wod mer bii brocht hesch im Kopf und fühl mi soo sicher uf de stross.
Han die so au guetem Gwüsse a mini schwöster wiiter empfehle chöne.
Merci nomol 

   

Katja E.

 
 

     

21.08.2014

Hoi Jan
I möcht mi bi dir no ganz herzlich bedanke für die kompetenti Vorbereitig ufd Fahrprüefig! Dank dinere grosse Geduld und nach vielem repetiere has au ich gschafft zum richtig id Parklückene ine zcho :-) So au dPrüefig, dank em guete üebe denn gad ufs erste bestande. :-) Chan/Wird dich mit guetem Gwüsse wiiterempfehle :-)
Danke viel viel mal!!!
Sandra B.  

   

Sandra B.

 
 

     

24.07.2014

Hallo jan
Ich danke dir für deine Hilfe, dein Vertrauen, und deiner Mühe, mir das Fahren beizubringen. Du hast mir gezeigt, dass Autofahren spass macht aber auch Konzentration braucht. Du hast viel Geduld, bist stehts freundlich und immer bereit für die nächste Erklärung. Ich wünsche dir alles gute und danke dir für alles
Clarissa  

   

Clarissa S.

 
 

     

15.07.2014

Dank dinere strukturierte und professionelle usbildig, hani d prüefig ufs erste mol bestande und obwohl i flissig am fahre bin denki gern ad fahrschuel und Dini super Tipps zrugg! I cha di jedem empfehle und wünsche dir und dine schüeler/inne wiiterhin viel Erfolg!
Besti grüess sebi  

   

Sebastian L.

 
 

     

26.05.2014

Hallo Jan

Dank deiner Hilfe habe ich die Fahrprüfung bestanden. Es war eine super Zeit mit dir, ich freute mich jedes mal zu dir in die Fahrstunde zu kommen. Deine lockere Art und deine einfachen Tipps halfen mir schnell das Fahren zu beherrschen. Wenn mal etwas schief ging hast du nicht die Ruhe verloren und versuchtest mir das Ganze auf eine andere Art zu erklären. Nun habe ich immer ein sicheres Gefühl beim Auto fahren. Vielen Dank! Ich wünsche dir weiterhin eine gute Zeit.

Gruss
Dario  

   

Dario H.

 
 

     

18.03.2014

Hoi jan...du hesch scho lang es feedback vo mir zguet!Obwohl ich etzt scho es chlises wili fliessig uf de stross unterwegs bin ,denki no viel ad Fahrstunde zruck. Das zeigt mir das die Art und Wis wie du unterrichtisch bliebend isch. Ich hans sehr gschätzt das du e Struktur im Lernprozess gha hesch und immr srichtig Mass vo fördere aber nid überfordere gfunde hesch. I de Stunde han ich mich immr sehr wohl gfühlt, viele Dank.Han dich bereits wiiter empfole:)Alles gueti!!! 

   

Tamara F.

 
 

     

04.03.2014

soo jan ez wird mit dir abgrechnet;) i ha i dem halbe johr mit dir ganz e gueti ziit gha und mi immer ufs fahre gfreut! I cha di jedem witerempfehle. Dini locker art und dini guete tipps hend mi ufs erste mol dur prüefig brocht. Danke vill mol und mach witer so! Gruess manuel 

   

Manuel K.

 
 

     

24.02.2014

Hoi Jan, Zerst mol danke für die tolle Usbildung woni bi dir ha dörfe gnüsse! Scho vode erste Fahrstund ah hani mi dank dir sicher im Auto gfüehlt. Du bringsch einem di nötige Sache zum Autofahre locker und eifach bi, sodass mer es gad verstoht. Klappt öppis nöd so guet, hesch du die nötige Geduld es einem nomol zerkläre. I cha echd jedem nur die Fahrlektione bi dir empfehle. Etz fahri sicher uf de Stross und ha gar kei Bedenke. 

   

Maximilian L.

 
 

     

14.01.2014

Hey Jan. Soo, vonere Wuche bisch mich endlich losworde ;D. Dank dinere Hilf hans au ich emol gschafft die Fahrprüefig z'bestah. Es isch en lange Weg gsi wo üs beidi viel Geduld und au de eint oder anderi Nerv koschtet hett. ;) Doch defür bin ich etz umso sicherer uf de Stross und es macht mer immer meh Spass. Au wenn mengmol nöd alles uf Ahieb klappet hett, hesch du mich immer motiviert und mir Sache wo ich nöd verstande han uf dini ganz eigeni Art geduldig erchlärt. Weg dinere lockere und ufgschtellte Art bin ich immer gern zu dir id Fahrstund cho und es hett au immer öppis z'lache geh. Ich han mich sehr wohl gfühlt hinderem Stüür und han viel vo dine Tipps chöne mit uf de Weg neh. Ich wür dich uf jede Fall an alli zuekünftige Fahrschüeler witerempfehle :) Ich danke dir vielmal für alles und wünsche dir alles Gueti und witerhin viel Erfolg mit dine witere Fahrschüeler. Liebe Gruess Jasmin 

   

Jasmin K.

 
 

     

09.01.2014

JIPPIII Bestande! lagomio wer hätte das gedacht ;) i chan mi no so gnau a di erst Stund errinere...i bin so unglaublich nervös gsi. Aber du häsch mo mit dinre coole Art all mini Nervosität gno und i ha glernt das Autofahre richtig FUN chan mache. I bin immer gern id Fahrstund cho und han ihrgendwenn glernt: Liechtsignal und Gangschaltig = Freund, Nicht Feind ;) Ich danke dir für die super Ziit und chan die ufjedefall nur witer empfehle :D :D Dir wiiterhin alles gueti und blib so en lustige, ufgstellte Fahrlehrer mit Nerve us Stahl ;D Ganz Liebs Grüässli Michèle 

   

Michèle H.

 
 

     

09.12.2013

Hei Jan. Juhu! Bestandä! D Fahrstunde mit dir sind immer amüsant und lehrrich gsi. Bin uf jede Fall immer gern id Stunde cho und ha mi immer sicher und wohl gfühlt. I wör dich ah alli wiiterempfele, wo en junge, engagierte Fahrlehrer sueched. Alles Liebi Jana 

   

Jana R.

 
 

     

25.11.2013

Hoi Jan, dank dir hanis entli gschafft!! Mir isch hüt 8:45 en riiise Stai vom Herze gfalle!:-) Für dini offeni und geduldigi Art möchti mi nomol recht herzlich bedanke! I chan/wird dich allne nur wiiterempfehle!:-) Liäbs Grüessli Rebecca B.  

   

Rebecca B.

 
 

     

06.11.2013

Ueeeh im grösste Rege hani d`Fahrprüefig bestande! Jan du hesh mi strossesicher gmacht, egal ob d`Sunne schint oder es schneit, i fühl mi dank dir pudelwohl uf de Stross. I ha mi immer mega uf d`Fahrstunde gfreut und paar echt lustigi Moment dörfe erlebe. Du verbindsch d`Fachkompetenz und dini lustig Art perfekt und somit macht jedi Stund mit dir Spass. Ich empfiehl di als Fahrlehrer jedem, wo uf e sympathischi und kompetenti Art s`Fahre lerne wöt. I wünsch dir alles Gueti und witerhin viel Freud mit dine Fahrschüeler:-) 

   

Laura J.

 
 

     

26.09.2013

Viele dank für mini Fahrusbildig. Woni die erst Fahrstund gha han, hani denkt i han en riese Berg arbeit vor mir woni nie bewältige chan. Dank dinere Hilf hans aber au ich schlussendlich gschafft! :-) Es het üs beidi viel Geduld, Zit und Nerve kostet, aber du bisch i jedere Situation cool blibe und hesch mi guet unterstützt. Mir hets au gfalle, dass dir mini Schwäche ufgfalle sind und ich die dank dine Tipps han chöne usbessere..me het au immer gspürt das dir dini Schüeler sehr am herze ligget und du sie so schnell und guet vorbereitet wie mögli ad prüäfig schicke wötsch. Viele Dank für alles!! ;-) 

   

Mayahuel G.

 
 

     

19.09.2013

Heii Jan Danke viel mol für die genial Ziit und für dini riese Geduld wo du mit mir gha hesch. Ich han mich jedesmol gfreut zu dir id Fahrstund zcho, denn mir hend au immer viel zum lache gha. :) Ich han dini locker und ufgstellt Art sehr gschätzt und so isch au jedi Fahrstund nöd äs "müesä" sondern äs "dörfe" gsi.
Du bisch eifach de Bescht Fahrlehrer! Ich chan dich jedem nur witer empfehle. Mach witer so! Danke nomol für alles. Ich wünsch dir alles Gueti. Bis bald
Liebi Grüess
Franziska  

   

Franziska S.

 
 

     

04.09.2013

Sooo endlich han i de prüefig S'sch es lange weg gsi dank dini geduld han is doch na gschafft, Merci vielmal Jan für die tolli fahrstunde han sehr viel vo dir glernt. Mach witter so du machsch das echt super und ich werd dich überall witter empfhle bisch wirkli de best fahrlehrer vo de ostschwiz. Für die wo en Fahrlehrer suechet de Jan isch de richtig!! Wünsch dir e gueti zit, mir gsehnd eus sicher mal uf de strass. 

   

Velat D.

 
 

     

16.07.2013

Hey jan, als ersts danki dir für e tolli zit und e super fahrusbildig. Dank dir chani ez mit ganzem stolz vo mir behaupte, dasi e gueti autofahrerin worde bi ;-) Ich empfehl di jedem witer wo sini fahrusbildig locker, luschtig und guet absolviere will. En bessere fahrlehrer findet mo z sankt galle nöd ;-) Liebe jan, mersi dir vil mol und i wünsch dir alles gueti :-) 

   

Stéphanie B.

 
 

     

20.06.2013

so ändlich isch es gschaft, dank dir dörf aber vorallem chan ich auti fahre und fühl mi debi au sicher es het eigentlich immer spass gmacht mit dir go z' fahre au wenns dich warschinlich so manche närf koschtet het ;) ih ha doch sehr schnäll chöne mit dir an d' priefig goh und has au "ohni" problem grad bestande ! ih ka dich nur witter empfähle bisch en zwäge typ ! lg philipp 

   

Philipp S.

 
 

     

27.05.2013

I chan mi de anderne erfolgriiche fahrschüeler bi dir nur aaschlüüse: du bisch en super fahrlehrer, hesch immer alles im griff und gisch eim e guets gfühl hinderem stüür. Dini kompetenz het mir de weg zum fahruswiis sehr eifach gmacht. D fahrstunde sind immer sehr entspannt und witzig gsi. I chan di würkli nur empfehle und wenni nomol möst, würi jederziit wieder zu dir cho ;) Danke viil mol! 

   

Julia H.

 
 

     

29.04.2013

jan i dank der vür die fahrusbildig. Jedi fahrstund mit dir isch sowie lehrrich als au super luschtig gsi. I mue sege dass du mini erwartige vu de fahrstunde bi witem übertroffe hesch, bevor i bi dir agfange han het i ned denkt dass da so luschtig wird und vorallem voll entspannt. Uvjedefall wöri nomol zudir cho und chan di würkli nur empfehlelg
lg isa 

   

Isabelle B.

 
 

     

05.04.2013

Jan i danke dir herzlich bisch en coole fahrlehrer locker druff Als schüeler het mo spass mit dir me fühlst sich meh kollegialisch so, weil du jo au no eher en junge bisch. Du wetsch die sach au einem bibringe und ned nur die fahrstund mache und jo irgendwenn gahts, nei du wetsch das die schüeler da au lernet. Und da findi guet a diir Dank fir hani prüefig bestande und i wör di uf jedefall witerempfehle Lg samir 

   

Samir D.

 
 

     

04.04.2013

Ich sage "DANKE" an den besten Fahrlehrer der Welt.
Den auch wenn ich etwas 7 mal falsch gemacht habe, hast du es mir auch zum 8 mal ganz entspannt erklärt und dabei immer noch gelächelt. Dir Fahrstunden waren super ich hatte nie das Gefühl nicht weiter zukommen, jede Stunde war ein Erfolg und motivierte mich zum weiter machen. Schade dass ich die Fahrprüfung beim erstem mal bestanden habe ;) doch das zeigt das du auch aus einem hoffnungslosen Fall wie mir eine Vollprofi machst.  

   

Mimoza B.

 
 

     

03.04.2013

Jetzt isches scho meh als e Wuche her, dass ich tatsächlich d'Fahrprüefig bestande han und das nur dank em Jan.Er isch würklich en super Fahrlehrer, bi ihm isch mer nie underfordered aber au nie überfordered. Mit ihm chamers au immer luschtig ha, er goht aber trotzdem uf jedi Frog ii, wo mer hät. Au wenn sie no so doof isch. Churz gseidt, ich würd dä Jan uf jede Fall wiiter empfehlä! 

   

Christine A.

 
 

     

25.03.2013

Vor 3 Täg häschäs gschafft, au us mir en Autofahrer z'machä. D'Fahrstunde bi dir sind immer aagnehm gsi, du bisch würkli geduldig und chasch eim s'Autofahre super biibringe und erkläre! Am Aafang hani zimli vill Unsicherheite gha, aber mit dä Ziit isch immer meh d'Routine cho. Au d'Vorbereitig uf d'Prüefig isch absolut top gsi.

Ich chan dich nur wiiterempfehle, jedi einzel Fahrstund hät Spass gmacht und du hesch super chöne uf mini Froge iigoh. Eigentlich isches schad, dasi jetzt kei Fahrstunde meh haa werd. Aber mer gseht sich sicher wieder emol irgendwo uf dä Stross. Danke für dini Hilf und dini Geduld!  

   

Pascal H.

 
 

     

19.03.2013

Mit vieeel Spass, ganz viele lustige Moment, und rieser Geduld vo dir fahr ich jetzt scho sit 2 Wuche sehr sicher uf de Stross! Immer schön "eingespurt" bim liechtsignal (also i mein überall!) ;D

D'Fahrstunde bi dir sind eifach immer s'Highlight vo de Wuche gsi! Vo Wuche zu Wuche hani mi nur uf d'Fahrstunde motiviere chöne! Am Morge früeh ufstoh hani nur gern gmacht, wenn i gwüsst ha dasi cha bi dir is Auto sitze. :)

Obwohl die Unabhängigkeit und die Flexibilität mitem elei fahre wahnsinnig läss isch, vermiss ich d'Fahrstunde extrem!!!

Ich ha mi eifach wölle bi dir bedanke für die lässigi Ziit! Für die riese Geduld wo du amel gha hesch! Für din Humor und dini Witz :D Und dur da, dass me immer elei im Auto bi dir sitzt, nie vo wem anderscht gfahre wird, oder wer anderscht fahre mue fühlt me sich ernscht gno und nie gstresst will Ziit heti chönä knapp werde! Da isch für mi was ganz wichtigs gsi und was wo ich sehr gschetzt ha! Leider isches jetzt verbii aber i wird immer mitemene grosse lächle zruckdenke! :)

Liebi Fahrschüeler überleged nöd lang, nehmed de Jan!!! :D händ spaaaaass und au lustigi moment mit ihm!!! :D 

   

Aline S.

 
 

     

04.02.2013

Jan ist ein sehr geduldiger und sympathischer Fahrlehrer.
Mit viel Engagement und Freude hat er mir das Autofahren beigebracht. Er hat mich bestens auf die praktische Führerprüfung vorbereitet. Dank seiner Ausbildung nehme ich sicher und
selbständig im Strassenverkehr teil. Ich danke Jan ganz herzlich für die tollen, lehrreichen Fahrstunden und empfehle ihn allen weiter. 

   

Aurelia H.

 
 

     

31.01.2013

Ich danke dir noch einmal für die Vorbereitung zur Fahrprüfung.
Ich habe nun schon zwei Wochen den Führerschein und es macht riesig viel Spass zu fahren. Das Auto ist zwar ein bisschen gross aber es geht ;-) Es hat riesig viel Spass gemacht und ich habe viel gelernt, was mir auch schon hilfreich war. Du warst sehr geduldig und immer in guter Laune, was für Schüler wichtig ist. Du hast mich auch sehr gut auf die Prüfung vorbereitet. Meine Motivation war immer da auch wenn es am Morgen um 6.00 war. Ich kann dich sehr gut weiterempfehlen und hoffe das deine weiteren Schüler auch eine gute Fahrzeit haben.
Ich wünsche dir alles gute. 

   

Bettina S.

 
 

     

23.01.2013

Nomol danke vill mol dasd bi so guet ufd prüefig vorbereitet hesch. Mit dir sind d Fahrstunde immer amüsant gsi, wail du d Sache uf e sehr ungezwungeni Art beschribe und erklärt hesch. De Luxus mitem ide Garage iistige, jo, da hetti hald nienet sus übercho, findi super. Mit dir als Fahrlehrer hani schnell es sichers Gfühl uf de Stross übercho und da het mi sehr motiviert. Isch schad dasd ez us dem schöne Chrontal wegzüglisch.. ;) 

   

Pascal K.

 
 

     

31.10.2012

ez is au scho eh wuche her sit ih mini pruefig bestande han. mue sege het nöd denkt das es so guet laufe wird und vorallem so schnell! d'fahrstunde mit dir sind immer lustig gsi und das amel am morge am 6i..du machsch es eim als afänger voll liecht sich im vercher sicher zfühle und hesch au immer di nötig geduld wenn mol was nöd so lauft. mit dinere usbilidig hesch mi relativ schnell prüefigs fit gmacht! Danke

ah alli wos ziel hend dautoprüefig schnell z'bestoh und dezue no en geduldige und lustige fahrlehrer wönd, den gönd zum jan!! i cha en nume empfehle! 

   

Thomas D.

 
 

     

17.10.2012

"Ich warne eu schomol vor...
De Jan Kuster isch de beschti Fahrlehrer, wo ich je gha han. Hm... Guet, er isch jo au de einzig gsi. xD Aber trotzdem...!
Vor de erschte Fahrstund han ich scho recht Bammel gha. Nochdem mich de Jan grinsend begrüesst und mol über die ganze Istellige und all das Züüg ufklärt hät, hemmer de Fiirobigverkehr chli unsicher gmacht. ;)
Aso jo... Ich hett ihn unsicher gmacht. Aber de Jan hät mir immer drigfunket, wenns brenzlig worde wär. So en "Co-Pilot" z ha, isch halt scho praktisch. Bekanntlich lernt meh jo us sine Fehler und drum bin ich vo Stund zu Stund immer (chli) besser worde. Sogar so guet, dass ich hüt vo mim Experte es Autogramm uf min Lehrfahruswiis becho han. :)

Oh Gott! - Ah nei... Oh Jan! Mir isch gad nomol bewusst worde, dass ich jetz kei Fahrstunde meh werd ha. Danke viel, vielmol für die genial Ziit. Ich han mich jedesmol gfreut zum mit dir go Fahre z go. S isch scho fascht zumene Hobby worde. S hät eifoch immer megaaa Spass gmacht! Nomol danke für dini Geduld mit mir. :D" 

   

Antonia F.

 
 

     

03.09.2012

Jan Kuster ist ein junger, motivierter und engagierter Fahrlehrer.
Seine Devise ist ohne Worte sehr gut spürbar: Aus Fehlern lernt man. Er hat eine geduldige und offene Art und einen angenehmen Sinn für Humor. Fahranfänger fühlen sich sofort wohl bei ihm.
Von einer "Chef-Attitüde" ist kaum etwas spürbar. Jan Kuster will auf ehrliche Art dem Schüler beibringen, sich im Strassenverkehr sicher und souverän zu verhalten. Ich danke ihm herzlich, für die Stunden, die ich unter seiner Leitung verbringen durfte. Ich bin der Überzeugung, Jan hat mich zu einem guten Mitglied des Strassenverkehrs gemacht. 

   

Sandro Z.

 
 

     

31.07.2012

Hoi Jan
So mue sege das i dFahrstunde mit dir scho chli vermisse :-)
aber i bi soooo froh und dir dankbar dass i endlich die Autoprüefig bestande ha. Au wenn i sicher nöd gad die eifachst Schüelerin ;-) gsie bie, hesch du dich doch immer sehr bemüed und geduldig mir alles erklährt. Du bisch en humorvolle und geduldige Lehrer, hesch mich motiviert und unterstütz do wo ichs au brucht ha. Bisch uf mich igange und für das alles dank ich dir sehr. Jan du hesch mich zunere Autofahrerin gmacht und uf da chasch du echt stolz sie :-). Danke nomol für all die guete Fahrstunde und i wünsch dir ganz viel "eifacheri" Fahrschüheler ;-). Uf jede fall du i die wieter empfähle.
Bis uf de Stross :-)
Liebs Grüessli
Angie 

   

Angelica G.

 
 

     

03.07.2012

Wow. Tatsächlich hast du es geschafft aus mir eine Autofahrerin zu machen. Keine schlechte Leistung!
Viel Geduld brauchtest du mit mir und dann musstest du auch noch meinen hartnäckigen "Raucherhusten", die vielen tausend Fragen von mir und mein Geplapper akzeptieren.
Es war eine gute Zeit mit dir im Auto und weiterhin viel Spass mit deinen Schützlingen und beim "immer Recht ha". =) 

   

Lara W.

 
 

     

12.06.2012

Hoi Jan
Jetzt bini scho überä Wuche stolzi Bsitzerin vom Füehreruswiis!! =)
Und dodäzue häsch au du zumnä grosse Teil bitreit! I bin zwor ersch mitte i minrä Fahrusbildig bi dir iigspurt, abo du häschmi gnau döt abgholt woni mit mim Könne gstande bin! Ich han dini locker und ufgstellt Art sehr gschätzt und so isch au jedi Fahrstund nöd äs "müesä" sondern äs "dörfe" gsi. Ich han mich uf alfäll mit dir im Auto immer wohl gfühlt, was s'Lernä Autofahre sicher vereifacht hät! Ich hans au gschätzt, dass du mir bi eventuell andersartig iigüebte Abläuf nüm gross driigredt häsch, sondern mich eifoch mit wertvolle Tipps unterstützt. Und so häschmi denn auscho ziemli bald wieder los ka..! ;-) Danke vielmol für din grossartige IIsatz und mach wiiter so!
Bis bald emol ufdä Stross!
Alina 

   

Alina H.

 
 

     

23.04.2012

Ein super Prüfungsergebnis dank einem super Fahrlehrer! Danke für die Fahrausbildung und für deine Unterstützung beim Fahren. Es hat mir Spass gemacht, das Fahren bei dir zu erlernen! Ich finde es sehr gut, dass du auf jeden Schüler einzeln eingehst und mit ihm an seinen Schwächen feilst. Ausserdem bringst du das gesamte Know-how mit und vermittelst es den Schülern einfach und verständlich.
Im Grossen und Ganzen bin ich sehr zufrieden und würde dich in jedem Fall weiterempfehlen! :-)

Vielen Dank für deine Hilfe und die Zeit! Alles Gute! 

   

Adnan D.

 
 

     

18.04.2012

Jedi Fahrstund mit dir het mega spass gmachd, du gstaltisch d lektione spannend und vielsitig. I cha dich echd jedem wiiterempfehle :) s Autofahre machd etz mega spass und ich fühl mich au richtig sicher uf de Stross. Hett mi nie agschisse zum id Fahrstund z cho, im gegeteil isch gad komisch mol kei Fahrstund müse abzmache ;)
Alles gueti und liebi Grüess
Arianna 

   

Arianna S.

 
 

     

11.04.2012

Dank em beste Fahrlehrer hani mini Prüefig super bestande :D Mit viel Geduld hesch du mir alles Schritt für Schritt erklärt dasis super han chöne ide Praxis umsetze. D Fahrstunde sind immer lustig gsi, und bi immer gern id Stund cho. Noch 1 1/2 wuche elei uf de stross fühli mi mega sicher, wani dir z verdanke ha well immer gseit hesch i söll mi nöd vode andere autofahrer stresse loh ;) Mach wieter so!! Mir gseht sich uf de stross :)
LG Selina= 

   

Selina Z.

 
 

     

31.01.2012

Danke für die super Zeit mit dir. Du bist menschlich wie auch beruflich top. Mit dem Schüler gehst du sehr seriös um, hast aber immer Platz für Spässe. Du bist ein sehr angenehmer und geduldiger Lehrer.
Auf die Fahrstunden mit dir habe ich mich immer gefreut, denn ich hatte immer eine Menge zu lachen mit dir.
Auf jeden Fall danke ich dir, dass du mir das Fahren beigebracht hast und wünsche dir und den nächsten Prüflingen viel Erfolg und gute Fahrt!

Danke
Samuel Neff 

   

Samuel N.

 
 

     

30.01.2012

Dä Jan isch ganz än guete Fahrlehrer...also nöd ganz guet sondern dä Best. Total Sympatisch und Humorvoll, aber au im Fachlochä und im Praktische isch er Genial. Du chasch au dSache so erklähre, das es sogar än Hinterwälter tschäckä cha, hehe. Es hät mo sehr viel Spass und sicher au Schweiss und Konzentration kostet, doch mir händ zemme sZiel erreicht und i merk au das du viel Herzbluet i dim Bruef stecksch. Danke nomol das DU, genau DU min Fahrlehrer gsi bisch und kein Andärä haha.
Alles gueti und mir gsehnd üs eh wieder emol am HB5
L.g. Schlegel Martin 

   

Martin S.

 
 

     

25.01.2012

Hallo jan die fahrstunden mit dir immer sehr spass gemacht,Du wahrst eine geduldige,tolle fahrlehrer. Seit ein monat fahre ich selbststandig,und sicher.Ich werde dich weiter emfehlen. Ich danke dir fur alles. Wahr tolle zeit mit dir.ich wunsche dir viel erfolg.
liebe grusse atilgan derya. 

   

Derya A.

 
 

     

13.01.2012

Als erstes ein Dankeschön an dich Jan, dass du dir die Zeit und Geduld für mich genommen hast. Ich denke die Chemie zwischen uns hat gepasst und daher waren die Fahrstunden für mich niemals mühsam oder ähnliches. Ich glaube mit einem anderen Fahrlehrer, hätte ich meinen Führerschein nicht so schnell bekommen. Du machtest Witze, hast mir alles ausführlich erklärt, ich konnte bei Unklarheiten nachfragen, dein Auto war super um das Fahren zu erlernen und ich habe viel bei dir gelernt. Ich wünsche dir für die Zukunft noch viele Fahrschüler und unfallfreie Fahrstunden. Vielleicht erkennst du mich mal im Strassenverkehr ;) 

   

Marc E.

 
 

     

13.01.2012

Hallo Jan
Zuerst will ich mich bedanken,das Du zeit gehabt hast,mir das fahren zu lehrnen . Es hat mir spass gemacht ,mit Dir fahren zu lernen, es wahr lustig, aber manchmal sehr anstrengend .Ich denke ich bin die erste die am Freitag am 13.01.2012 um 1300 uhr die Fahrprüfung bestanden hat.oder?

Als Fahrlehrer finde ich Dich super weil Du bei von anfang an bei meinen Fahrkünsten immer sehr ruhig geblieben bist. Es hat mir auch viel gebracht das Du mir am schluss mit deinem mini Auto auf der Schablone meine Fehler aufgezeigt hast, oder vor der Stunde mir genau gezeigt hast, wie ich einspuren oder einparkieren,etc,musste.

Gruss
Aivija.S 

   

Aivija S.

 
 

     

02.12.2011

Lieber Jan,

zuerst einmal möchte ich mich für Deine Unterstützung auf meinem Weg zum Führerschein ganz herzlich bedanken! Vom ersten Telefonat an, warst Du in jeden Moment freundlich und zuvorkommend, es hat immer Spaß gemacht mit Dir zu fahren!

Genauso wichtig wie der Spaß am Fahren ist natürlich das Vermitteln von Theorie durch den Fahrlehrer und das anschließende Umsetzen in die Praxis. Ich muss sagen, dass Du mir die Theorie mit einer Leichtigkeit und Expertise vermittelt hast, die ich sehr beindruckend fand und somit auch alles schnell in die Praxis umsetzen konnte! Du warst immer zeitlich flexibel und bietest sogar den Service von Zuhause zu starten, was ich als sehr angenehm empfand! Selbst das Einspuren hat schlussendlich gut geklappt und ich denke ich habe dem Motto Deiner Fahrschule in der Prüfung alle Ehren gemacht!

Insgesamt möchte ich Dir sagen, dass ich mich zu jeder Zeit wohl gefühlt habe, jede Stunde humorvoll begann und endete und insgesamt die Atmosphäre sehr positiv zum Lernerfolg beigetragen hat. Ich kann und muss Dich wärmstens an alle angehenden Autofahrer empfehlen und wünsche Dir alles Gute und sichere Fahrt!

Vielen Dank,
David 

   

David N.

 
 

     

29.11.2011

Hallo jan ziet par täg chani alei fahre isch super gfühl,aber mit dir fahre hani scho vermisst du bisch sehr humovolle geduldige lässige fahrlehrer. zum glück hani di kenne glernnt,mit dir fahr lektione isch immer super gsie,ich wünsche dir aless guetes in dein leben,viel erfolg i dinere weg.i werdw die nie vergessen alles gute jan. 

   

Ebru S.

 
 

     

30.08.2011

Hoi Jan

Sit knapp 3 Wuche fahri e lai auto und es isch eifach gail…
aber es isch cool gsi du bisch en Fahrlehrer wo Humorvoll cha sie aber du beherschisch au die ärnschti site. I ha ab de erste Fahrstund gmerkt mol da isch en guete Fahrlehrer,hesch mi amigs loh "Freestyle" da vergissi nüme..;) me hets eifach luschtige mit der du hesches im griff..!

I wünsch der uf dim weg nur sbeschte und mit dine Fahrschuel/Fahrschüeler vil erfolg

Ganz en liebe Gruess
Hilti Silvan 

   

Silvan H.

 
 

     

15.08.2011

Fahrstundä händ mir sehr Spass gmacht und mit dinärä ruhigä Art und dim Humor häsch sehr ä agnehmi Atmosphärä gschaffä. I ha mi immer uf Fahrstundä mit dir gfreut. Leider han i Prüäfig bestandä und cha nümä mit dir go umäfahrä :-) Dankä nomol für Alles und witerhin vill Erfolg mit dinä Fahrschüäler.

Liäbi Grüäss
Ursina 

   

Ursina G.

 
 

     

07.06.2011

Hey Jan

Jetzt haben wir's geschafft: Meine Autoprüfung ist bestanden! Natürlich habe ich die Prüfung alleine absolviert, aber dank deiner grossartigen Vorbereitung ging ich mit einem guten Gefühl auf die Prüfungsfahrt. Die Fahrstunden mit dir waren sehr lehrreich und gut aufgebaut, so konnte ich meine Fahrtechnik gezielt verbessern. Ja, du hattest genügend Geduld mit dem Mädel vom Lande… ? Ich fühlte mich während den Fahrten immer absolut sicher, denn auch in brenzligen Situationen hattest du alles unter Kontrolle. Deine sympathische und humorvolle Art hat mich ermuntert, immer mein Bestes zu geben. Mach weiter so, ich wünsche dir viele amüsante Fahrschüler und Geduld mit ihnen sowie Glück im Job als Fahrlehrer!
Danke für die tolle Zeit und mach's gut!

Liebe Grüsse
Marlene 

   

Marlene R.

 
 

     

15.04.2011

hoi Jan,

juhuii mer hends gschafft. Noch e paar lustige und spannende Fahrstunde hets tatsächlich klappet mit de Prüäfig. Ich mue sege, du machsch es echt super, du zeigsch grossi Geduld und e bewundernswerti Kompetenz, dim neue Job gegenüber. I mue sege, dass du, für en no auszubildende Fahrlehrer, es wirkli scho voll im Griff hesch und so handlesch wie en igfleischte Fahrlehrer. Wirklich super :) Ich chan di nur lobe. Mer hends immer luschtige gha, was e agnehmi Atmosphäre gschafft het, dass hani sehr gschätzt. Ich findes super, dass du uf d Bedürfnis vo jedem Schüeler igosch und en dadurch perfekt förderesch und as Ziel bringsch. Du dörfsch wirklich stolz si uf di. Für dini Zuekunft als Fahrlehrer wünschi dir nur s Beschte, viel Schüeler, viel Spass, viel Erfolg und viel schöni Erlebnis aber au, dass du viel Erfahrige machsch wo di witerbringet. Nomol beschte Dank, für die coole Stunde. Mach witer so :)

liebi grüässlii
Manuela 

   

Manuela T.